Heb jij een support vraag over een van onze producten? Dan kun je ons of de vendor contacteren. Hier vind je meer informatie over de mogelijkheden.
Voor support kun je als reseller contact opnemen met Kappa Data of rechtstreeks met de vendor. Let wel op: support aanvragen zijn niet altijd gratis. Behoudens specifieke afspraken, zal de behandelende engineer dit op voorhand melden zodat er geen twijfel kan bestaan.
Extensive online technical resources at Barracuda Campus
Direct Phone and Email Support at Barracuda for eligible products.
Call +43 508 100 7800 (EMEA Support Office) [email protected]
Speak with a live person.
EU license : Monday – Friday 9a.m. – 5 p.m.
IR license : 24×7
Cylance BlackBerry
Online Knowledge Base and Community Support
24×7 Direct Phone and Email Support at Cylance.
Free level 1 support for all clients and partners on products with valid license.
Level 2 support is reserved for Certified Partners and Customers.
Phone and Email support is available from Monday to Friday – 8 am to 7 pm. Case registration through portal
We gebruiken functionele en statistische cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden. Deze cookies zijn minimaal nodig om de website goed te laten werken. Zij brengen, volledig anoniem, jouw gebruik in kaart voor analyse en onderzoek.