Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze diensten? Kijk dan zeker even op deze pagina: hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Hoe kan ik klant worden van Kappa Data?

Elke reseller kan in principe klant worden van Kappa Data. Indien je klant wenst te worden, laat je je gegevens achter op een van de pagina’s van deze website. Ons sales team neemt dan z.s.m.contact met je op. Ben je een eindgebruiker, dan willen wij je graag bijstaan met raad en advies, maar de uiteindelijke bestelling gaat via één van onze resellers.

Hoe wordt Wifi as a Service gefactureerd?

Kappa Data neemt op de 15e dag van elke maand een foto van je actieve access points. Je krijgt je factuur hiervoor in de eerste week van de daaropvolgende maand. Wordt er dus een foto genomen op 15 september, dan volgt je factuur in de eerste week van oktober.

Waar kan ik de prijzen zien van jullie producten en services?

Je vindt geen prijslijsten op onze website. Heb je vragen over de prijs van bepaalde producten of services? Neem dan vooral contact op met [email protected].

Kan ik bij Kappa Data terecht voor support?

Ja! Bij Kappa Data kun je terecht voor onlinesupport. Registreer je hier en maak een ticket aan. We beantwoorden je ticket zo snel mogelijk.

Ook als je vragen hebt over een specifieke vendor kun je bij ons terecht. Bekijk ons volledig overzicht hier.

Ten slotte bieden we ook telefonische support bij dringende zaken. Deze vorm van ondersteuning kost €22 per begonnen kwartier.

Kan ik certificatietrainingen volgen bij Kappa Data?

Dat kan! Kappa Data is certified training center voor de meeste vendoren in ons portfolio. Bekijk het volledige trainingsoverzicht hier .

Kappa Data heeft een trainingscenter beschikbaar in De Pinte (BE, Kappa Data Headquartersen) en in Rijskwijk (NL). Trainingen kunnen ook on-site gegeven worden bij de (eind)klant en remote.

Waar vinden de certificatietrainingen plaats?

Kappa Data heeft een trainingcenter in De Pinte, maar trainingen kunnen ook on-site gegeven worden bij jou of de eindklant. Daarnaast kunnen we ook remote trainingen organiseren.

Wat moet ik doen als ik een issue heb?

Hoe je best contact opneemt, hangt af van het type issue:

Heb je een ander issue of weet je niet zeker welk type issue je hebt? Contacteer dan ons sales team via +31 (0)88 5277200 of [email protected]. Zij kunnen je verder doorhelpen.

Zijn managed services van Kappa voldoende beveiligd en redundant ?

Ja.

Kan Kappa Data een onafhankelijke vendor survey uitvoeren?

Kappa Data is een échte kennis-provider. We voeren dan ook onafhankelijke wireless site surveys uit en geven technologische trainingen. Kijk op https://www.kappadata.nl/training-and-events voor een overzicht van alle beschikbare trainingen.

Wat is de return policy van Kappa Data?

We hebben ons retourbeleid verfijnd, waardoor je klantervaring met Kappa Data zal verbeteren. Dit beleid stelt Kappa Data in staat om jou, onze gewaardeerde klant, onmiddellijk de juiste retourinformatie te verstrekken.

Ik heb een vraag, wie kan ik contacteren?

Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn managed services?

  • Blackberry: je ontvangt je factuur aan het einde van elke maand.
  • Barracuda: je krijgt een bevestiging in de eerste week van de volgende maand. De (al dan niet aangepaste) factuur volgt een week later.

Je facturen worden altijd gebaseerd op de informatie die wij ontvangen van de leveranciers. Klopt er iets niet? Contacteer dan niet alleen ons maar ook de leverancier zelf.

Voor onze eigen platformen ontvang je een factuur in de eerste week van de volgende maand. Als er een probleem is met je factuur voor een van onze platformen, contacteer ons dan via [email protected].

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Je krijgt een e-mail (inclusief factuur) van ons zodra je bestelling klaar staat in ons magazijn.

Staat je vraag hier niet tussen?