Ransomware en de invloed daarvan op klantgedrag

Ransomware en de invloed daarvan op klantgedrag

Cyberaanvallen vormen een groot risico voor organisaties. We hebben allemaal gezien en gehoord hoe grote bedrijven worden getroffen door malware en cryptolockers. De meeste begrijpen dan ook wat er op het spel staat. Echter wordt er zelden gesproken over de korte- en langetermijngevolgen van ransomware-aanvallen op het koopgedrag en de merkentrouw van consumenten.

Arcserve heeft een consumentenonderzoek uitgevoerd en ontdekte dat als je er niet in slaagt om consumentengegevens te beschermen tegen ransomware-aanvallen, of de toegang tot informatie kan garanderen, zullen consumenten meteen overstappen naar een concurrent die dat wel kan.

Het beschermen van consumentengegevens tegen ransomware kan een boost geven aan jouw bottom line. Hier kan de multilagen beschermingsaanpak van Arcserve een rol in spelen.

Ontdek de belangrijke bevindingen uit het onderzoek en wat de oplossing van Arcserve voor jou door het onderzoeksrapport te downloaden.

Geen reacties

Geef een reactie